Battlefield 4

El tema conté 15 respostes, té 5 opinions, i s'ha actualitzat per última vegada el  FlyCurtiss fa 5 anys, 7 mesos.

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 16)
  • Autor
    Entrades

Codi1407
    Participant

Hola a tothom!

M’agradaria saber la vostra opinió sobre el que es sap fins ara de BF4, i el que us agradaria que incorporés la nova entrega d’aquesta saga.

Personalment m’agrada força el tema de l’ampliació de jugadors en consola (a les de nova generació) i sembla que podria tenir un 3r exercit i no només ser EUA contra Russos (China maybe).

I vosaltres?

drfelip
    Participant

Jo no he jugat mai a cap Battlefield, el meu interès pels jocs multijugador és bastant recent, però ara me fa ganes provar jocs més tàctics i segurament aprofiti la sortida de Battlefield 4 (a no ser que hi hagi alguna superoferta del 3). Els vídeos que he vist de Battlefield 4 tenen molt bona pinta, però no puc opinar de les novetats respecte de Battlefield 3. Això sí, em sembla un encert que surti per les consoles de nova generació, les actuals comencen a estar una mica massa limitades.

Respecta tots els jugadors, tant experts com novells, tots són importants per divertir-nos!

DeviXx
    Participant

Jo el que voldria veure en la nova entrega de battlefield 4 seria les armes chinas , nous helicopters i algún nou tipus de soldat. També m’agradaria que afegissin un “modo cine” perquè aixis veuriem mes partides de battlefield 4, crec que la gent valoraria mes battlefield si hi hagues un “modo cine” perquè hi han moltes coses guapes i divertides de battlefield que no es graben i que a la gent segur que li agradaria.

PD: També vull que posin la AK-47. Que per mi es la millor arma en tots els jocs xD

drfelip
    Participant

També m’agradaria que afegissin un “modo cine” perquè aixis veuriem mes partides de battlefield 4, crec que la gent valoraria mes battlefield si hi hagues un “modo cine” perquè hi han moltes coses guapes i divertides de battlefield que no es graben i que a la gent segur que li agradaria.

Jo crec que Battlefield ja està prou ben valorat 🙂

Si amb un “modo cine” te refereixes a un sistema per veure en directe les partides d’altre gent, hi estic d’acord, de vegades és més interessant veure bons jugadors que jugar un mateix!

Respecta tots els jugadors, tant experts com novells, tots són importants per divertir-nos!

Codi1407
    Participant

Per cert Devixx ara que dius lo del modo cine, estaria bé que no fessin com amb el BF3 i tothom pogues penjar videos sense patir pel copyright.

I si potenciessin d’alguna manera el “competitiu” a Battlefield crec que també seria un encert per part d’EA i DICE.

El tema de les armes esta una mica a l’aire, perquè els d’EA han dit que no volen pagar les llicències de les armes, o sigui que pot ser que siguin practicament iguals, però amb noms diferents o amb petites variacions…(personalment ho trobo una cagada que li treurà el realisme que se suposa caracteritza Battlefield)

Salut!

DeviXx
    Participant

Codi no se si ho saps però DICE ha dit que aquets any no pagan les llicencies d’armes (no em preguntis el perque que no ho se xD). Crec jo que la pasta que els hi sobra per no pagar les llicencies d’armas podrien comprar armes chinas ^^.

drfelip
    Participant

Això de les armes fictícies per no pagar és un disbarat… Val que al Crysis les armes siguin inventades, però al Battlefield, que és un joc realista… Va home, va. Que ja guanyen suficient pasta a costa nostra.

Per cert DeviXx, ja és hora que te posis un avatar com déu mana 😉 El fòrum agafa els avatars de https://en.gravatar.com/, l’avatar que hi posis per al compte de correu amb què t’has registrat a Gaming.cat serà el que es mostrarà aquí.

drfelip
    Participant

La veritat és que la Beta de BF4 m’ha decepcionat una mica, especialment pel rendiment en PC, amb una mica de sort he arribat a 30 FPS. Tot i que el processador no és gran cosa (Core 2 Quad Q8400 @ 3 GHz), he vist pels fòrums que gent amb un i5 de 2a o 3a generació també té problemes. Ja està clar que és una beta i no està optimitzada, però pareix que no s’han pres la molèstia que un % representatiu dels jugadors la puguin gaudir. Bé, serà el seu problema.

Tampoc he vist moltes innovacions respecte de BF3, tot i que hi he jugat poc i segurament se m’escapen coses importants. M’interessava molt veure el mode Comandant, però tampoc està inclòs a la Beta… En fi, una llàstima.

Sí que he de dir que el mapa està molt bé, les batalles entre gratacels donen molt de sí.

En resum, estic una mica decebut per la beta…

Oriol
    Participant

Hola a tots!

A Battlefield 4 DICE i EA en principi apostaran més pel competitiu que a Battlefield 3, en aquesta web de la ESL hi haurà competicións oficials en dos modes de joc diferents (la llàstima és que de moment cap és amb vehícles) sobretot per PC però també n’hi haurà per consoles!

ESL

www.youtube.com/user/holaemdicoriol

drfelip
    Participant

A Battlefield 4 DICE i EA en principi apostaran més pel competitiu que a Battlefield 3, en aquesta web de la ESL hi haurà competicións oficials en dos modes de joc diferents (la llàstima és que de moment cap és amb vehícles) sobretot per PC però també n’hi haurà per consoles!

És una bona notícia! M’agradaria veure alguna retransmissió de torneig de Battlefield 4 ben aviat! 🙂

Per cert, no he trobat els dos modes que dius, quins són?

El tema dels vehicles està clar que fa que sigui més fàcil que la partida es desequilibri, però formen part del nucli de Battlefield, algun mode els hauria d’incloure.

Oriol
    Participant

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Oriol wrote:</div>

És una bona notícia! M’agradaria veure alguna retransmissió de torneig de Battlefield 4 ben aviat! :)

Per cert, no he trobat els dos modes que dius, quins són?

El tema dels vehicles està clar que fa que sigui més fàcil que la partida es desequilibri, però formen part del nucli de Battlefield, algun mode els hauria d’incloure.

Ara veig que en un principi el mode “oficial” serà el de Domination per patrulles (5vs5). De totes maneres ja diuen que depèn de la reacció i l’acceptació de la comunitat això pot variar, esperem que vagin afegint alguns modes més (amb vehícles inclosos). Suposo que si la gent es va animant també hi haurà altres organitzacions que muntaran tornejos.

5vs5

drfelip
    Participant

Domination 5 vs 5 sona més a COD que a Battlefield 🙂 Però és un bon mode de joc, i està clar que 32 vs 32 és molt difícil d’organitzar per a un torneig (fins i tot aconseguir jugadors per als equips!).

A veure quin èxit té aquest mode, si tot va bé segurament s’aniran proposant modes amb vehicles i més jugadors.

Oriol
    Participant

Ei!

Aprofito aquest post per dir que si algú té la PS4 i juga al BF4 vol que ens agreguem per tenir més gent amb qui jugar!

El meu ID és The1407project

Ens veiem!

FlyCurtiss
    Participant

Jo l’altre dia em vaig comprar el BF4 per PC! Si algú hi vol jugar ja sap…

http://battlelog.battlefield.com/bf4/es/soldier/FlyCurtiss/stats/904386548/pc/

http://www.youtube.com/user/MrFlyCurtiss

drfelip
    Participant

Jo l’altre dia em vaig comprar el BF4 per PC! Si algú hi vol jugar ja sap…

http://battlelog.battlefield.com/bf4/es/soldier/FlyCurtiss/stats/904386548/pc/

Jo segurament acabaré per caure tard o d’hora, però el temps que hi podria dedicar de moment no justifica la despesa!

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 16)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.