Com gravo la pantalla de la playstation 4?

La comunitat catalana d’aficionats als videojocs Fòrums Vídeo Com gravo la pantalla de la playstation 4?

El tema conté 8 respostes, té 4 opinions, i s'ha actualitzat per última vegada el  JaneW fa 3 anys, 10 mesos.

S'està mostrant 9 entrades - de la 1 a la 9 (d'un total de 9)
  • Autor
    Entrades

JaneW
    Participant

Hooola! L’altre dia vaig estar buscant videotutorials sobre com gravar la pantalla de la playstation y vaig veure que la opció ja està incorporada en la mateixa play. Aleshores, em vaig posar a gravar, vaig prémer el botó de Share i tot va anar bé. La partida es va gravar tal i com volia. El problema va arribar quan, després de guardar-ho, vaig tindre que passar-ho a alguna altra plataforma. Si no m’equivoco, la play et dona 4 diferents plataformes per a passar el teu vídeo, facebook, twitter, youtube y un altre que no m’enrecordo. Vaig probar cada una d’elles i la play s’hem quedaba carregant, més de mitja hora. Sense posar res. I ho vaig probar unes sis o set vegades.

Deu ser un problema d’internet? A algú li passa? Que utilitzeu vosaltres per gravar?

Moltes gràcies per adelantat.
    Pd: Editat per faltes ortogràfiques xD

admin
    Participant

Benvinguda al fòrum, Jane!

A veure si passen els “consoleros” i et donen una mà, que jo de PS4, ni idea!

drfelip
    Participant

Mentre contesten els consoleros…

Mitja hora per pujar un vídeo és poc, a no ser que tenguis una connexió molt ràpida (pots provar speedtest.net per comprovar-ho). Pots provar de gravar només uns segons de vídeo, si així en poc temps deixa d’estar carregant i el vídeo es puja bé, serà que ho tens tot bé i només és que necessites més temps.

Respecta tots els jugadors, tant experts com novells, tots són importants per divertir-nos!

JaneW
    Participant

Gràcies a tots dos! No, el que passa és que la pantalla s’hem queda carregant pero no hi apareix ni cap barra ni res que m’indiqui que està carregant-se el vídeo, no sé si se m’entén xD Tampoc seria possible que s’estigués passant perque no he posat el nom ni la contrasenya del meu compte, així que no sé.. Segurament sigui algún problema amb la conexió.
    De totes maneres, he trobat una altra forma mitjançant un USB, així que ja demà ho provo i si em funciona us aviso per aquí 😀

Merci de totes formes.

Edit: Ja ho he aconseguit. M’ha tardat unes tres horetes, pero bé, ja ho tinc 😀

drfelip
    Participant

Edit: Ja ho he aconseguit. M’ha tardat unes tres horetes, pero bé, ja ho tinc :D

Molt bé! Com ho vas fer, al final?

Respecta tots els jugadors, tant experts com novells, tots són importants per divertir-nos!

Roger Baldomà
    Participant

Potser aquí trobes la solució https://www.playstation.com/es-es/get-help/help-library/apps—features/share-and-broadcast/

Jo no tinc la PS4, però podria ser que t’estigués processant el vídeo abans de pujar-lo ja que dius que no vas introduir dades de cap compte extern.

a Youtube: http://www.youtube.com/user/rogerbale
    a Twitch: https://www.twitch.com/rogerbl

JaneW
    Participant

Deu ser algún problema de conexió, en serio.. Però com que ja ho he sapigut solucionar mitjançant el USB dona igual xD A més que m’hi acabo de fixar i per pujar els vídeos a twitter com a màxim han de ser de 10 segons i com que no em ve gaire bé.. jaja

Merci de totes maneres 😀

drfelip
    Participant

Deu ser algún problema de conexió, en serio.. Però com que ja ho he sapigut solucionar mitjançant el USB dona igual xD A més que m’hi acabo de fixar i per pujar els vídeos a twitter com a màxim han de ser de 10 segons i com que no em ve gaire bé.. jaja

Merci de totes maneres :D

I amb l’USB el que fas és passar el vídeo de la PS4 al PC i pujar-lo des d’allà?

JaneW
    Participant

Exacte, el paso a l’ordinador i guardo els vídeos allà. El procés és més lent però bé, millor això que res 😉

S'està mostrant 9 entrades - de la 1 a la 9 (d'un total de 9)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.