Em Presento

El tema conté 1 resposta, té 2 opinions, i s'ha actualitzat per última vegada el  drfelip fa 5 anys, 4 mesos.

S'està mostrant 2 entrades - de la 1 a la 2 (d'un total de 2)
  • Autor
    Entrades

Lookiarts
    Participant

Hola amics y amigues, he descobert aquesta increible comunitat aquesta tarde gracies al banner que li he fet al Nil66 un dels meus suscriptors actius, he decidit entrar-hi per fer creixer una mica més aquesta comunitat i per mirar de ajudar a tot aquell que ho necesiti.

Soc diseñador i tot i que el meu canal ho escric tot en castellà sempre he volgut fer-ho en català l’unic inconvenient es la internacionalitat ja que es molt díficil crèixer amb videoclips en català però bé volia que sapiguessiu que aquí estic per ajudar sempre que pugui! 🙂

Una abraçada ben forta del vostre amic LookiArts

drfelip
    Participant

Benvingut, Looki! Hi ha una secció per presentar-se, però no passa res! la d’Altres coses necessitava una mica d’activitat! xD

Si fas alguna cosa de vídeo pots fer un cop d’ull a aquesta secció, a veure si tens algun consell: https://www.gaming.cat/tema/com-fer-una-introduccio/

Sobretot, gràcies per venir a fer pinya!

Respecta tots els jugadors, tant experts com novells, tots són importants per divertir-nos!

S'està mostrant 2 entrades - de la 1 a la 2 (d'un total de 2)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.