Magatzem de les Compres – Collita del 2015 –

La comunitat catalana d’aficionats als videojocs Fòrums General Magatzem de les Compres – Collita del 2015 –

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 15)
  • Autor
    Entrades
    Arandur
    Moderador

Hola a tothom!

Queda oficialment inagurat el fil de les compres… Que de què es tracta?

Fàcil!

Cada cop que ens regalin, o ens comprem alguna cosa relacionada amb el món dels videojocs, de la subcultura en general, o qualsevol cosa que ens faci especial il·lusió o tingui valor, en posem una imatge feta per nosaltres mateixos com a resposta en aquest fil.

De què serveix?
    Per una banda, serveix per ensenyar el que tenim. El col·leccionisme forma part intrínseca del que ens agrada, videojocs, còmics, música, cinema… tot és col·leccionable, així que… què millor que ensenyar el que tenim segons ho ampliem?
    Per altra banda, serveix per a que descobrim noves coses de les que no en teniem coneixement.

Perquè una versió 2015?
    Se que ja és gairebé desembre, però així tenim un fil on començar. Quan arribi el 2016 s’obre un nou fil per a compençar des de 0.
    Per cert! Amb cada versió del fil anual, hi haurà selecció dels objectes de l’any anterior més valuosos, importants o espectaculars pel frikisme que desprenguin o la importància que tinguin per qui el publica.

Fils d’exemple: Neogaf
    A Vadejocs també en teniem un d’aquests ;D.

Va! Endavant!

drfelip
    Participant

Bona idea! Qui s’anima?

Amb les rebaixes d’Steam segur que molta gent ha comprat coses interessants, però les descàrregues digitals no llueixen gaire, com a cosa per ensenyar…

Santi Larrea
    Participant

Buff… no sabeu el que heu fet nens…. DEMÀ TINC MÀQUINA NOVA I ESPAMEJARE EL FORO!!!! MUAHAHAHAHA

drfelip
    Participant

[quote=2761]Buff… no sabeu el que heu fet nens…. DEMÀ TINC MÀQUINA NOVA I ESPAMEJARE EL FORO!!!! MUAHAHAHAHA

[/quote]

Menys parlar i més actuar 😛

drfelip
    Participant

Prime! xD

La meva compra és… Un micròfon per a gravar streamings de Hearthstone i comentaris per a Youtube! És un Samsung Go Mic, un micro portàtil amb connexió USB. Es pot posar en mode direccional (cardioide) o omnidireccional, i la pinça que li fa de base serveix per a enganxar-lo a la pantalla del portàtil.

Arandur
    Moderador

Spirit Camera i Castlevania Mirror of Fate de 3DS ;D. Han sortit baratets, 8 euros cada un a Amazon.

Santi Larrea
    Participant

I aquí està la meva petita màquina!

drfelip
    Participant

[quote=2783]I aquí està la meva petita màquina!

[/quote]

Razer power! Aquí hi ha nivell, nen! Fes-nos cinc-cèntims de les característiques, home, fes-nos una mica d’enveja!

Santi Larrea
    Participant

Vale, pero només perque m’ho demanes eh? (babejo encara nens, babejo encara!)

Vejam:
    – Font d’alimentació Be Quiet Dark Power Pro modular de 650W serie platinium amb 96% d’eficiència
    – Caixa NZXT S340 Razer Edition importada de USA (que fer-la portar a Andorra és mes difícil que portar-la amagada al recte!)
    – Refrigeració líquida NZXT Kraken X31 (mateix repte “rectal” que l’anterior”)
    – SSD 256 GB de Samsung
    – HDD 1TB de Seagate (barracuda)
    – RAM DDR4 16GB Kingston Fury a 2666MHz
    – Placa Asus H170-pro
    – Intel Core i7 sèrie Skylake 6700
    i la cirera sobre el pastis:
    – Asus strix GTX 980 amb els seus 4GB de DDR5

Tot això amanit amb una pantalla ACER XB270HU 144Hz 27.0″ amb tecnologia ips i G-SYNC que la veritat sí que es nota, i molt.

I de periferics, ja lo clàssic de Razer:
    Teclat BlackWidow
    Teclat OrbWeaver
    Mouse Naga
    Estoreta Vespula
    Auriculars Kraken 7.1 Chroma

Total, que puc jugar a l’evolve en HD amb settings en ULTRA a 100fps i la màquina no passa de 60º de temperatura.

Em costa molt treure’m la cara de Sembeï Norimaki ara mateix…

drfelip
    Participant

Vaja, Santi! Tens el morro fi, eh? QUINA MÀQUINA! Disfruta-la!

[quote=2793]Caixa NZXT S340 Razer Edition importada de USA (que fer-la portar a Andorra és mes difícil que portar-la amagada al recte!)
    [/quote]

Segur? Té unes mides considerables :mrgreen:

AstroCat93
    Participant

Jo esque hem fa “ilu” qualsevol coseta ximple que hem regali o compri, així que podria escriure 5 cops la bíblia, i encara faria curt, xD.

Però si he de dir una cosa que hem sento orgullós de tenir, són els Tornavisos Sònics del Doctor nº10 i 11, i també un fet per mi, xD.

drfelip
    Participant

[quote=2806]Però si he de dir una cosa que hem sento orgullós de tenir, són els Tornavisos Sònics del Doctor nº10 i 11, i també un fet per mi, xD
    [/quote]

Foto o no existeixen 😛

Jo avui he fet una comanda que no és molt friki ni molt valuosa, però quan m’arribi la compartiré, ja que està molt relacionada amb Gaming.cat.

Arandur
    Moderador

Una Super Nintendo versió All Stars pel meu sant, de part de ma xicota x).

drfelip
    Participant

Aquí teniu la meva última adquisició!

Només tenia en edició física els Crysis 2 i 3, i com a fan de la sèrie, no em podia faltar l’original! 🙂

drfelip
    Participant

Haurem de començar el fil de 2016, no? Que segur que els reis us han portat moltes coses xules!

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 15)
  • Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.