Magatzem de les Compres – Collita del 2016 –

La comunitat catalana d’aficionats als videojocs Fòrums General Magatzem de les Compres – Collita del 2016 –

S'està mostrant 7 entrades - de la 1 a la 7 (d'un total de 7)
  • Autor
    Entrades
    Arandur
    Moderador

Hola a tothom!

Queda oficialment inagurat el fil de les compres del 2016!!!!

Que de què es tracta? En voleu un recordatori?

Fàcil!

Cada cop que ens regalin, o ens comprem alguna cosa relacionada amb el món dels videojocs, de la subcultura en general, o qualsevol cosa que ens faci especial il·lusió o tingui valor, en posem una imatge feta per nosaltres mateixos com a resposta en aquest fil.

De què serveix?
    Per una banda, serveix per ensenyar el que tenim. El col·leccionisme forma part intrínseca del que ens agrada, videojocs, còmics, música, cinema… tot és col·leccionable, així que… què millor que ensenyar el que tenim segons ho ampliem?
    Per altra banda, serveix per a que descobrim noves coses de les que no en teniem coneixement.

Fils d’exemple: Neogaf
    A Vadejocs també en teniem un d’aquests ;D.

Arxiu:

Collita del 2015.

Què és el millor que ens va aportar el 2015?

El monstre d’en Santi Larrea:
    El monstre d'en Santi Larrea

La SNES de L’Arandur:
    La SNES de l'Arandur

Va! Endavant amb el 2016!

drfelip
    Participant

De moment, la meva única compra interessant és el ratolí! Un Logitech G302. De moment n’estic bastant satisfet, tot i que no li he donat molta canya.

mironet1
    Participant

Ei bon dia, Soc nou al forum, doncs jo m’he compra’t de la 3ds El bravely defoult.

i el telcat razzer chorma pel PC:)

drfelip
    Participant

[quote quote=3106]Ei bon dia, Soc nou al forum, doncs jo m’he compra’t de la 3ds El bravely defoult.

i el telcat razzer chorma pel PC:)

[/quote]

Foto! Foto! El Razzer Chroma mola molt. A què jugues al PC, que necessitis un teclat tan molongui?

Ah, i benvingut al fòrum, per cert!

Wilvin
    Participant

Hola!
    Ahir o abans d’ahir em va arribar el teclat Kroma Kratos RGB he fet una petita review al meu canal :https://www.youtube.com/watch?v=l68XkvqzgMI

Teclat super recomenat, va molt i molt bé mecànic amb Cherry Red.

drfelip
    Participant

Quina xulada! Bona compra!

drfelip
    Participant

Aquí hi falta material, eh? 😉

S'està mostrant 7 entrades - de la 1 a la 7 (d'un total de 7)
  • Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.