Trobada youtubaire Estiu 2015!

La comunitat catalana d’aficionats als videojocs Fòrums Vídeo Trobada youtubaire Estiu 2015!

S'està mostrant 10 entrades - de la 1 a la 10 (d'un total de 10)
  • Autor
    Entrades
    Arandur
    Moderador

Ei!

Ja fa massa que no ens veiem els rostres, i la veritat és que us trobo a faltar (és un dir, que no us estimo gens).

Estaria bé fer una nova trobada de Youtubers, no fos cas que ens oblidem de qui som. Pensava en fer-ho el dia 23 de juliol a la tarda (és dijous i cau apropet), per a berenar alguna cosa al lloc clàssic (local mallorquí per no canviar?), o ja nem al dia 8 o 9 d’agost, que cau en dissabte i diumenge, si proposeu altres dies, endavant, però això ho hem d’enllestir ràpid, que si no passa el que passa i les coses s’allarguen i hauré de canviar el títol i serà com lleig.

Au! Desperteu!

NIL66
    Participant

Cordons! No em va bé cap dels tres dies ;_;

AstroCat93
    Participant

El agost nose si estare, pero el 23 fenomenal.

Sino podem fer dues quedades pels que no poden.

xavalma
    Participant

El 23 segurament em vagi bé, el cap de setmana aquest de l’Agost ho tindré xungo.

Arandur
    Moderador

Algú més pot el dia 23? Recordeu que si no podeu, bé que podeu proposar un altre dia.

drfelip
    Participant

[quote=2506]Algú més pot el dia 23? Recordeu que si no podeu, bé que podeu proposar un altre dia.

[/quote]

Això! Nil, si cap dels dos dies et va bé, en pots proposar un altre.

De moment, sembla que dia 23 ja hi ha 3 persones que hi podrien anar, a veure si algú més es pronuncia.

Santi Larrea
    Participant

M’encantaria venir, pero entre setmana ho veig xunguitllu. On ho feu això, a Barcelona?

Arandur
    Moderador

Sip. Capital de l’imperi.

Arandur
    Moderador

Ep! De moment el dia 23 res de res, sembla que no hi ha prou quòrum ;). Proposeu dies coi! Viam si fem festa amb més gent.

drfelip
    Participant

Ja ho diuen, que els youtubers són criatures solitàries… No tenen ganes de trobar-se!

S'està mostrant 10 entrades - de la 1 a la 10 (d'un total de 10)
  • Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.