Xat de veu (TeamSpeak 3)

El tema conté 30 respostes, té 9 opinions, i s'ha actualitzat per última vegada el  admin fa 1 any, 10 mesos.

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 31)
  • Autor
    Entrades

drfelip
    Participant

Si tens alguna petició o problema relacionats amb el servidor de TS3 de Gaming.cat, ho pots comentar en aquest tema.

Respecta tots els jugadors, tant experts com novells, tots són importants per divertir-nos!

drfelip
    Participant

Com que el servidor es fa servir molt poquet, he decidit fer-lo obert (sense clau d’accés).

A més, hi he obert un canal per a un altre projecte que tenc en marxa, els Newbie Training Grounds de Crysis 3.

Respecta tots els jugadors, tant experts com novells, tots són importants per divertir-nos!

drfelip
    Participant

Com que el servidor es fa servir molt poquet, he decidit fer-lo obert (sense clau d’accés).

A més, hi he obert un canal per a un altre projecte que tenc en marxa, els Newbie Training Grounds de Crysis 3.

Estic pensant en protegir amb contrassenya els canals de gaming.cat i deixar oberts els de Crysis 3, de vegades hi ha connectada gent de qualsevol punt del món i no voldria que interferissin en les converses de la comunitat catalana.

Connectau-vos-hi de tant en tant i, si veis que hi ha algun tipus d’interferència o molèstia, protegiré els canals en català.

drfelip
    Participant

Canvis al servidor de TS3:

S’han obert subcanals per als jocs Starcraft 2, Day Z i Space Engineer. Aquests subcanals estan dins d’un canal que s’anomena “Comunitat Catalana ASAF Gamers”, és una comunitat basada en Facebook que seran els principals usuaris, però són canals oberts a tothom, com la resta. Recordeu que el servidor de TS3 de Gaming.cat és públic i obert a tothom que vulgui jugar en català.

Altres canvis: he creat un canal per a Smite i eliminat els canals Overcast Network (Minecraft) i World of Tanks. També he creat subcanals per a més equips a League of Legends, ja que un està protegit amb contrassenya per a ús intern i això només deixava un subcanal per a altres equips.

Si teniu altres suggeriments només ho heu de dir!

admin
    Participant

El nostre proveïdor ha canviat les dades d’accés del servidor de TS3, aquí teniu les dades noves:

94.23.222.29:10001

Disculpeu les molèsties

Zop2
    Participant

Hola Bona nit!!!

Son usuari del canal Gaming.cat al TS3, ara que per fi ha sortit la alpha 2.0 del Star Citizen els meus companys i jo, estaríem interessants en tindre una sala per aque3st joc. És possible?, si es aixi moltíssimes gràcies per avançat.

drfelip
    Participant

Hola Bona nit!!!

Son usuari del canal Gaming.cat al TS3, ara que per fi ha sortit la alpha 2.0 del Star Citizen els meus companys i jo, estaríem interessants en tindre una sala per aque3st joc. És possible?, si es aixi moltíssimes gràcies per avançat.

Benvingut al fòrum!

Cap problema, canal creat. Si més endavant deixeu de fer-lo servir, aviseu i l’eliminarem. És convenient tenir el servidor ben organitzat.

Jonakill
    Participant

Hola drFelip M’agradaria Tenir una sala de H1Z1 el qual juego amb els meus amics, también informar-te que de Tant en tant entra algun troll, intentem que no molesti a cap usuari,però és impossible són nens. per ultim donarte les gracies per aquet Servei.
    El meu nom es Jonakill.

drfelip
    Participant

Hola drFelip M’agradaria Tenir una sala de H1Z1 el qual juego amb els meus amics, también informar-te que de Tant en tant entra algun troll, intentem que no molesti a cap usuari,però és impossible són nens. per ultim donarte les gracies per aquet Servei.
    El meu nom es Jonakill.

Hola, Jonakill, canal creat!

És impossible evitar que de tant en tant algú entri a molestar, però si algú ho fa repetidament, podeu informar-ne aquí, ho gestionarem de la millor forma possible.

Jonakill
    Participant

Hey drfelip, ultimament està al xat 1 mica descontrolat,seria possible Tenir mod?(com minim a la sala h1z1 la qual amb vas crear) Gracies company. 😆

drfelip
    Participant

Cap problema! Avui estaré connectat (sense àudio, només text, que estaré fent altres coses), si pots entrar en algun moment, et puc fer administrador del canal.

Recordeu que, si hi ha usuaris que molesten repetidament, els podeu denunciar emprant l’eina de TeamSpeak (botó dret a l’usuari, enviar una queixa).

drfelip
    Participant

Per ajudar a controlar el tema, estic pensant de protegir el servidor amb contrasenya durant un temps, així la gent que no la tingui es buscarà un altre servidor. Aviseu els usuaris que conegueu (i siguin benvinguts al servidor) que passin per aquí, hi posaré la contrasenya quan l’activi. Contesteu aquí per confirmar que ho heu llegit!

Darkmata
    Participant

Hola, com a ususari del TS3 , contesto i confirmo que he llegit i quedo a l’espera de la contrassenya. XD
    Gràcies per la feina que feu!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    MSi X99A Gaming 9 ACK, intel core i7-5820, 32GB DDR4 3200Mhz, Radeon Fury X, 3 x BenQ XL2730Z (4320x2560) Corsair M65RGB, Corsair K70 RGB, Tritton pro+, Saitek X52pro, EVGA supernova G2 1300W.

pipiolo4ever
    Participant

Bones companys!!! D’acord amb la normativa. Continueu així!!!

xas22
    Participant

Bones Catalans! Primer de tot dir GRACIES per la bona feina que feu. Amb els canvis que fareu de ben segur que millorara el servidor.

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 31)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.