Titanfall: un joc que promet

Deu ser que els meus gustos són poc corrents, però no esperava amb gaire ànsies GTA V, el llançament de COD: Ghosts no me fa ni fred ni calor, i no he jugat suficientment a Battlefield 3 com per tenir molta necessitat que arribi Battlefield 4. Però hi ha un joc que esper amb moltes ganes: Titanfall.

Hi ha molta expectació per aquest joc, per tant, segurament ja sabeu què és i de què va, però, per si algun despistat ho llegeix, us posaré al corrent.

Titanfall és un joc de trets en primera persona (FPS) que s’ambienta en el futur i en què les batalles combinen la participació dels titans (robots tipulats) i dels pilots (soldats a peu). És un joc que només té mode multijugador (“amb components de campanya”, diuen) i es llançarà la el 13 de març e 2014 (11 de març a Amèrica) per a PC (sembla que exclusiu a Origin, pel que s’ha vist fins ara), Xbox 360 i Xbox One. Hi ha rumors d’una versió per a PS4 que es podria llançar més endavant, però no s’ha confirmat oficialment.

L’estudi que el desenvolupa, Respawn, compta amb membres fundadors d’Infinity Ward, creadors de la sèrie Call of Duty. Però, lluny de crear “un altre joc de trets més”, intenten aportar una visió nova al gènere. I, si els premis atorgats a les convencions de videojocs volen dir alguna cosa, sembla que no van per mal camí.

Els jugadors (pilots) comencen a peu, amb un compte enrere de 2 minuts: quan s’acaba el temps apareix el tità assignat al pilot, però aquest comptador es pot accelerar eliminant enemics, per tant, els jugadors més letals són els que reben el tità més aviat i poden agafar indefensos els jugadors enemics.

El concepte dels robots de Titanfall, els titans, fuig del mech clàssic i del robot gegant, i l’hem de considerar més com un exoesquelet o una superarmadura XXL. Per això, els titans no són tan grans, potents o resistents com podem pensar en un principi i, en canvi, són molt més ràpids i maniobrables.

Els pilots, tot i que no compten amb una potència de foc comparable a la dels titans, tenen una gran mobilitat gràcies als propulsors (jetpacks) i al dispositiu de camuflatge amb els que estan equipats. De fet, la mobilitat dels pilots i la verticalitat dels escenaris són un dels punts forts del joc, i la dinàmica dels enfrontaments en què participen pilots i titans està molt aconseguida. Ho voleu veure? Aquí teniu dos dels vídeos oficials:

[embedplusvideo height=”338″ width=”600″ editlink=”http://bit.ly/175qLYI” standard=”http://www.youtube.com/v/z5sqPxbLmIU?fs=1″ vars=”ytid=z5sqPxbLmIU&width=600&height=338&start=&stop=&rs=w&hd=0&autoplay=0&react=1&chapters=&notes=” id=”ep6285″ /]

[embedplusvideo height=”338″ width=”600″ editlink=”http://bit.ly/175qVza” standard=”http://www.youtube.com/v/qzYDrzk1xs4?fs=1″ vars=”ytid=qzYDrzk1xs4&width=600&height=338&start=&stop=&rs=w&hd=0&autoplay=0&react=1&chapters=&notes=” id=”ep6028″ /]

He recopilat una mica més d’informació al fòrum, esper que també l’aprofiteu per donar la vostra opinió sobre el joc: https://www.gaming.cat/tema/titanfall/

Esper que el joc us interessi tant com a jo!

Segueix-nos

Entra a la comunitat!

Grup de Telegram de Gaming.cat

Entra o registra’t

Vídeo Destacat